Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Who's online

Deel
 

 Am I your trick or treat?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ace Raiden
Ace Raiden



PROFIELAantal berichten : 36
RPG SHEET

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimedo jul 30, 2015 7:42 am

×ACE RAIDEN
'Het is maar een oud kerkhof, er komt nooit iemand'. Dat geloofde hij al lang niet meer. De kerel had zijn jas aangedaan en was de deur van zijn kamer in het motel uitgelopen. Zijn handen had hij diep in de zakken geduwd want in tegenstelling tot gewone mensen had hij de jas niet aan tegen de koude, maar tegen de zon. Hij brandde niet volledig op door de zon, maar het was ook geen plezier om met blote armen rond te lopen als de zon zo aan hem kon. De kap van zijn trui had hij ook over zijn hoofd heen getrokken, dit keer wel tegen de kou. Het was een koude avond, dus hij had het best fris. De sterren begonnen al aan de hemel te komen. De kerel had zijn handen zo ver mogelijk in zijn mowen getrokken, maar hij moest zijn rechterhand een beetje uit de mouw laten omdat er een sigaret tussen zijn vingers brandde. Om de plusminus vijftien seconden bracht hij de hand naar zijn mond om een trek te nemen. De rook blies hij gauw uit. Hij vergeleek zichzelf niet graag met gewone mensen, maar sommige van hen hielde nde rook veel langer binnen. Hij vond het vies, hij blies de rook altijd redelijk snel weer uit. Hij was een vreemd soort roker, maar dat mocht wel. Niet alles moest normaal zijn. Ace liep verder en hield halt toen hij voor de poort van het kerkhof stond. Zie, daar had je het al. Hij zag een vrouw op het kerkhof staan, wt zou hier nooit iemand komen. Ze leek te rouwen bij een graf. Hmm. De blonde jongen liep naar haar toe. Ze had een bleek gezicht en zwart haar. Jakkes, het was een type dat hij haatte. Zo'n gothic type. Hij vond ze zo vreemd, maar dat mocht hij weer niet zeggen want dat was vooroordelen hebben. "Jas hebben?" vroeg hij haar. Ze draaide haar hoofd zijn richting uit, en zoals je wel weet, als je je hoofd naar links draait is je nek rechts gestrekt. De kerel bewoog zo snel als hij kon voor haar door en legde zijn handen op haar schouders. Hij liet zijn tanden in haar nek zinken voor ze haar hoofd weer recht kon bewegen. Uit schrik deed ze een stap achteruit en Ace moest meebewegen om haar niet te doden. Anders ging haar halsslagader misschien door. Hij wou geen dood op zijn geweten hebben. Hij liet los en likte gauw langs zijn tanden en lippen, waarna hij breed glimlachte naar haar, zodat zijn kuiltjes in zijn wangen zichtbaar waren. "Dank u zeer, mademoiselle", zei hij terwijl hij keek hoe ze met een lege blik nog wat achteruit strompelde. Ze zou de volgende dag gewoon wakker worden als vampier. Zo ging het toch, dacht hij. In ieder geval verliet de lege blik hun ogen wel. Hij haalde een hand over zijn mond en ging tevreden op een bankje zitten. Hij trok zijn benen in kleermakerszit de bank op. Hij haalde zijn mobiel uit zijn zak en maakte van het getalletje in zijn notities een nieuw getal, één hoger. Stom dat hij bijhield hoeveel hij er gebeten had? Nah, hij vond het handig. De kerel wist niet of er veel bloed op zich hing. Waarschijnlijk een beetje op zijn kin, maar hij was netjes geworden met 'eten'. Toen hij wat dacht te horen keek hij gealarmeerd op.

OOC: CELESTIA
I'LL WAIT...FOREVER IF I HAVE TO.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia Orlandi
Celestia Orlandi



PROFIELAantal berichten : 9
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20/21
Soort: Creature
Gezondheid:

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimedo jul 30, 2015 8:20 am

Ze was moe. Dood moe, uitgeput. Al die woorden beschreven de jonge vrouw nu perfect. Het enige wat het wel duidelijk maakte dat ze echt moe was, waren haar ijsblauwe ogen die nu iets doffer stonden, maar alleen haar vrienden zouden dat opvallen. Zelf de wallen onder haar ogen waren haast niet te zien. En haar huid was zelf niet bleekjes. Kortom, de vermoeidheid was haast niet te zien. haar reflexen waren zelf ook nog zeer goed. De reden waarom ze zo moe was, omdat ze nog geen deftige rust heeft kunnen nemen sinds ze van Italië was gekomen naar Amerika. Ze had de verhuis gehad en dan juist wanneer ze in de late avond klaar was kreeg ze een telefoontje van haar nieuw werk dat er al meteen een moord was gepleegd. Daar was ze dan ook snel naar toe gegaan en is zelf daar nog laat gebleven. Om het nog eens erger te maken, was haar slaap ook slecht geweest door de gewoonlijke nachtmerries.

Dus nu was ze gewoon met koffie in haar handen van Starbucks wat doelloos aan het rond wandelen. Haar instincten lieten haar dan ook naar een kerkhof gaan. Meestal betekende dat er een iemand in de beurt was dat geen mens is. Celestia had toch niks beters te doen dus ging ze maar op haar instincten af. Eerst bleef ze op een afstand, verscholen in de schaduws van een boom. Zonder enige medelijden voor het meisje keek ze toe hoe het gebeten werd door een vampier. Toch verbaasde het haar dat hij zijn prooi niet doodde. Uit interesse stapte ze dan maar op hem af. Deed niet eens moeite om stil te blijven. " Een vampier dat zijn prooi laat gaan." begon ze op een nogal sceptische toon " dat is ook weer eens iets nieuws" Haar hoofd had ze even lichtjes schuin gehouden. " Ben je op dieet ofzo of wil je gewoon een leger van vampiers en een hunter achter je aan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Raiden
Ace Raiden



PROFIELAantal berichten : 36
RPG SHEET

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimevr jul 31, 2015 7:01 am

×ACE RAIDEN
Het interesseerde niet of het meisje wist wat ze vannacht moest doen, of dat ze zelfs thuis zou raken. Het was niet zijn zorg, hij had gewoon haar bloed nodig en zij zou hem verdomme dankbaar moeten zijn dat ze nu ook een vampier kon worden. Hij had haar ook gewoon kunnen doden, dat was makkelijker geweest. Nee, eigenlijk zou ze hem ervoor moeten haten. Nu kon ze ook voor altijd genieten van de wereld. De lelijke, verpestte wereld. Yay. Ace was op een bankje gaan zitten met opgetrokken benen maar hij keek op omdat hij dacht dat hij ergens een geluid gehoord had. Hij had gelijk, er was echt iemand. Een meisje kwam op hem af gelopen, en Aces zintuigen vertelden hem dat hij op moest passen. Hij wist niet of ze hem wat zou doen, hij wist niet wat ze gezien had. Zijn nekharen gingen overeind staan. Hij liet zijn blik over haar heen glijden. Ze was zeker niet lelijk, ze was best wel knap, maar hij liet zich niet in de val leiden daardoor. "Een vampier dat zijn prooi laat gaan", hoorde hij uit de mond van de jonge vrouw komen. Ace trok zijn wenkbrauwen een beetje op van 'ja, so what?' maar bleef stil. "Dat is ook weer eens iets nieuws." Vrouwen waren nooit uitgesproken na één zin of één mening, er kwam altijd nog wel wat na. "Ben je op dieet ofzo of wil je gewoon een leger van vampiers en een hunter achter je aan?" Als het mogelijk was om zijn wenkbrauwen nog hoger op te trekken, deed hij dat. "Ja, ik had haar kunnen doden, maar zo nu en dan is het ook leuk om iemand een vampier te doen worden", antwoorde de jongeman. Hij kneep zijn ogen een beetje samen en bekeek haar nog een keer. "Wat boeit jou het? Zolang zij jij niet is, is er niets erg aan voor je, toch?" Hij schonk haar een glimlachje, hopend dat het haar zou irriteren.
I'LL WAIT...FOREVER IF I HAVE TO.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia Orlandi
Celestia Orlandi



PROFIELAantal berichten : 9
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20/21
Soort: Creature
Gezondheid:

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimevr jul 31, 2015 9:57 am

Het zou eigenlijk beter zijn geweest als Celestia gewoon naar huis ging. Zonder enige omweg. Dat was ze ook van plan geweest. Alleen juist nu komt ze iemand tegen die een lichte interesse had weten te wekken bij Celestia. In begin keek ze ook altijd in stilte toe. Normaal gezien zouden anderen haar kunnen opmerken. Demonen en engelen kunnen anderen opsporen. Behalve Celestia. Zij heeft eigen krachten kunnen versterken waardoor ze ongemerkt kon blijven. Ze kon alleen maar gevonden worden wanneer ze dat zelf wilt. Dat is makkelijk voor als ze niet gevonden wilt worden. Op de vlucht slaan doet ze niet, behalve dan als ze weet dat ze haar eigen krachten niet langer de baas kon. Het is een keer gebeurd dat ze de controle verloor.... Dat was slecht afgelopen. Wat deze vampier deed was ook niet slim. Zijn prooi laten gaan zodat het veranderd in een vampier. Dus sprak ze hem er op aan. "Ja, ik had haar kunnen doden, maar zo nu en dan is het ook leuk om iemand een vampier te doen worden", Lichtjes schudde ze haar hoofd met gesloten ogen. Wanneer ze die weer opende waren haar ogen niet meer zo dof. "Wat boeit jou het? Zolang zij jij niet is, is er niets erg aan voor je, toch?" Een geheimzinnige grijns speelde op haar lippen. Haar ogen werden lichtjes donkerder. "Het zal je niet lukken, maar daar gaat het niet om. Door je prooien te laten gaan en ze in vampiers te veranderen, trek je sneller de aandacht van een hunter. " Celestia zuchtte even diep " Ik heb liever geen hunter in mijn beurt. De meeste hebben toch een hekel aan alles dat geen mens is." Langzaam boog ze voorover waardoor haar gezicht vlak voor de zijne hing. " Niet dat het mij veel kan schelen of ze jou vinden of niet." Lichtjes haalde ze nonchalant haar schouders op
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Raiden
Ace Raiden



PROFIELAantal berichten : 36
RPG SHEET

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimevr jul 31, 2015 10:06 pm

×ACE RAIDEN
Het was toch een verrassing om een meisje te zien, buiten het meisje dat hij net gebeten had. Dat de mensen zeiden dat hier zelden iemand kwam was dus nu al helemaal hogwash. Hij trok licht geamuseerd een mondhoek op toen hij dat dacht. Hij hield van dat laatste woord. Het klonk zo leuk. Veel beter als bullshit. Hogwash klonk tenminste nog een beetje netjes. "Een vampier dat zijn prooi laat gaan", had ze gezegd. "Dat is ook weer eens iets nieuws." Ace hield zijn mond en liet haar uitspreken. "Ben je op dieet ofzo of wil je gewoon een leger van vampiers en een hunter achter je aan?" Hij had zijn wenkbrauwen al opgetrokken gehad, maar hij trok ze nog een klein beetje hoger op door wat ze zei. "Ja, ik had haar kunnen doden, maar zo nu en dan is het ook leuk om iemand een vampier te doen worden", had hij geantwoord. Hij kneep zijn ogen samen en sprak verder: "Wat boeit jou het? Zolang zij jij niet is, is er niets erg aan voor je, toch?" Hij schonk haar een glimlachje en hoopte dat het haar zou irriteren. Jammer genoeg leek het niet te werken, ze zat gewoon naar hem te grijnzen. Ace liet zijn wenkbrauwen weer naar hun originele positie gaan en trok zijn mond tot een dunne streep. Hmm. "Het zal je niet lukken, maar daar gaat het niet om. Door je prooien te laten gaan en ze in vampiers te veranderen, trek je sneller de aandacht van een hunter." Hij was lichtjes in de war. Het leek haast alsof het haar wat uitmaakte, alsof ze om hem gaf of zo. Dom. Dat was heel erg dom. Hij trok de veters van zijn Converse los en strikte ze opnieuw, en beetje strakker. "Ik heb liever geen hunter in mijn beurt. De meeste hebben toch een hekel aan alles dat geen mens is." Toen hij weer opkeek van zijn schoenen had ze haar gezicht korter bij het zijne gebracht. Hij kon zich nog net weerhouden van zijn hoofd naar achter trekken. Jezus, van kortbij zag ze er creepy uit. "Niet dat het mij veel kan schelen of ze jou vinden of niet." Ze haalde haar schouders op. Zei ze dit om haar eigen te sussen? Want het leek echt wel alsof het haar wel degenlijk iets uitmaakte. Hij nam haar kin in zijn linkerhand en kwam korter met zijn gezicht. Net voor zijn lippen de hare zouden raken stopte hij. "Zo lijkt het niet, m'lady", zei hij tegen het meisje. Al de tijd had hij nog de sigaret tussen zijn vingers gehad, en die bracht hij naar zijn lippen toen hij zijn hoofd weer wat afstand liet aannemen tussen het zijne en het hare. Hij nam een trek en blies de rook naar haar gezicht toe, want afstand of niet, ze hing nog steeds redelijk kort. Hij drukte de sigaret uit tegen de zool van zijn schoen en liet e peuk op de grond vallen. "Hunters interesseren me niet", sprak hij toen. "Ze gaan haar sneller vinden dan mij, en dat maakt me niet uit." Hij haalde een hand door zijn haar en leune met zijn rug tegen de rugleuning van de bank. Dat voelde hij aan zijn bovenbeenspieren trekken, want achteruit leunen in kleermakerszit vroeg wat van je spieren. Hij rechtte zijn schouders en voelde hoe de lichte rugpijn wegtrok. "En wie ben jij wel niet om kritiek te leveren op mijn doen?" Hij wist zelf niet of de vraag retorisch was of niet. Als zij het als een retorische vraag zag, goed, perfect, hij zou er niet wakker van liggen. En als ze het als een gewone vraag zag, had hij misschien haar naam of zo. Niet dat hij die zo heel erg graag haar naam wou weten. Het zou gewoon... Handig zijn. Handig was er een goed woord voor. "En stiekem maakt het je wel veel uit of ze me vinden of niet", glimlachte Ace. "Iedereen zou het erg vinden als een mooie jongen zoals ik zou gevonden worden."
I'LL WAIT...FOREVER IF I HAVE TO.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia Orlandi
Celestia Orlandi



PROFIELAantal berichten : 9
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20/21
Soort: Creature
Gezondheid:

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimezo aug 02, 2015 1:25 am

Celestia had haar handen in de zakken van haar lederen jasje gestopt. Anders hingen die toch maar doelloos naast haar lichaam. Kort slaakte ze weer even een onhoorbare zucht. Hier lang staan praten met hem gaat het niet zijn. De kans wordt groter en groter dat ze hier gewoon terplekke in slaap zou gaan vallen. Dat was al eens eerder gebeurd... Niet iets waar ze wou aan denken, het was zo gênant. Cel bestudeerde aandachtig de vampier dat voor haar op het bankje zat. Het was toch dom om vampiers te maken. Hoe meer wezens op een plaats hoe sneller er een hunter naar die plek gestuurd gaat worden. En iedereen weet dat er dan sowieso meteen al problemen bij gaan komen. Iets dat ze niet nodig had. Haar gezicht had ze dan vlak voor de zijne gebracht. Haar ogen vernauwde zich lichtjes toen hij haar kin vastgreep. "Zo lijkt het niet, m'lady", Langzaam liet ze even kort haar tong over haar bovenlip glijden om die wat te bevochtigen. "Hm Ik wou je geen verkeerde gedachten geven" Sprak ze sceptisch. Ze zorgde er speciaal voor dat ze die stank van zijn sigaret niet inademde. "Hunters interesseren me niet", sprak hij toen. "Ze gaan haar sneller vinden dan mij, en dat maakt me niet uit." Celestia had zich ook terug getrokken en begon zachtjes te lachen." je onderschat die hunters. Ze zullen dat meisje zoeken en martelen tot ze weten wie haar heeft gemaakt. Dat doen ze met alle new born vampiers. Dus uiteindelijk komen ze toch bij jou terecht." Ze grinnikte. "En wie ben jij wel niet om kritiek te leveren op mijn doen?" Opnieuw hield ze haar hoofd lichtjes schuin waardoor het eruit zag alsof ze nadacht of ze het hem zou vertellen of niet. " De naam is Celestia en jij bent? Dat was trouwens geen kritiek geven." Nonchalant haalde ze haar schouders op. "En stiekem maakt het je wel veel uit of ze me vinden of niet", glimlachte Ace. "Iedereen zou het erg vinden als een mooie jongen zoals ik zou gevonden worden." Onverwacht proestte Celestia het uit van het lachen. Die dacht wel veel van zichzelf. "Waarom zou ik het stiekem wel erg vinden? Als dat zo was dan zou ik het meteen gezegt hebben. En op dat laatste ga ik geen commentaar geven, ik wil je ego niet teveel kwetsen" ze grijnst zachtjes naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Raiden
Ace Raiden



PROFIELAantal berichten : 36
RPG SHEET

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimedi aug 04, 2015 7:34 am

×ACE RAIDEN
Hij had haar kin tussen zijn vingers genomen om haar aan te kijken, al was dat natuurlijk een beetje overbodig geweest. "Zo lijkt het niet, m'lady", zei hij, en hij volgde de beweging die ze met haar tong maakte. "Hm Ik wou je geen verkeerde gedachten geven", reageerde ze en de rook die hij naar haar uitgeblazen had, had niet het effect waarop hij gehoopt had. "Hunters interesseren me niet", sprak hij toen. "Ze gaan haar sneller vinden dan mij, en dat maakt me niet uit." Haar gelach zorgde er enkel voor dat hij een beetje kwaad werd, maar dat liet hij niet blijken. "Je onderschat die hunters. Ze zullen dat meisje zoeken en martelen tot ze weten wie haar heeft gemaakt. Dat doen ze met alle new born vampiers. Dus uiteindelijk komen ze toch bij jou terecht." Nee, dacht hij, jij onderschat mij. Maar hij hield zijn mond en zei niets. "En wie ben jij wel niet om kritiek te leveren op mijn doen?" Dat hoofd schuin houden begon hem nu al de keel uit te hangen, maar toch, ergens leek dit meisje hem wel een interessant persoon om mee om te gaan. "De naam is Celestia en jij bent? Dat was trouwens geen kritiek geven." Hmm, Celestia. Die naam had hij nog maar zelden eerder gehoord. "Ace", was zijn antwoord op haar vraag, maar reageerde niet op het kritiek deeltje. "En stiekem maakt het je wel veel uit of ze me vinden of niet", glimlachte Ace. "Iedereen zou het erg vinden als een mooie jongen zoals ik zou gevonden worden." Gek genoeg vond hij het niet eens erg dat ze begon te lachen. "Waarom zou ik het stiekem wel erg vinden? Als dat zo was dan zou ik het meteen gezegt hebben. En op dat laatste ga ik geen commentaar geven, ik wil je ego niet teveel kwetsen." Hij haalde een schouder op en reageerde niet zo op haar grijns. "Aw, jammer", reageerde hij en wreef over zijn gezicht. Hij keek Celestia aan. "Wat brengt iemand als jou 's nachts naar een kerkhof dat volgens de verhalen altijd verlaten is?" vroeg hij toen en haalde zijn wenkbrauwen lichtjes op.
I'LL WAIT...FOREVER IF I HAVE TO.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia Orlandi
Celestia Orlandi



PROFIELAantal berichten : 9
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20/21
Soort: Creature
Gezondheid:

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitimewo aug 05, 2015 4:13 am

"Hm Ik wou je geen verkeerde gedachten geven" Sprak ze sceptisch. Ze zorgde er speciaal voor dat ze die stank van zijn sigaret niet inademde. "Hunters interesseren me niet", sprak hij toen. "Ze gaan haar sneller vinden dan mij, en dat maakt me niet uit." Celestia had zich ook terug getrokken en begon zachtjes te lachen." je onderschat die hunters. Ze zullen dat meisje zoeken en martelen tot ze weten wie haar heeft gemaakt. Dat doen ze met alle new born vampiers. Dus uiteindelijk komen ze toch bij jou terecht." Ze grinnikte. "Ace" Gaf de jongen dan uiteindelijk zijn naam achter dat ze de zijne had gegeven. " Aangenaam kennismaking" Lichtjes keek ze even rond naar de rest van het kerkhof. Veel interessants was er hier wel niet te zien. Waarom was hij eigenlijk naar hier gekomen. Alleen maar voor dat ene meisje te kunnen bijten? . "Wat brengt iemand als jou 's nachts naar een kerkhof dat volgens de verhalen altijd verlaten is?" Cel keek wat naar de verte maar dan weer naar Ace die voor haar op het bankje zat. " Ik was op weg naar huis sinds men shift gedaan was. Toen ik hier passeerde voelde ik je. En aangezien ik nogal redelijk nieuwsgierig ben, vond ik dat het geen kwaad kon om eens een kijkje te komen nemen om te zien wat voor wezen je was" Zei ze eerlijk. "Maar waarom ben jij hier? Ik denk niet dat je hier alleen maar bent gekomen voor dat meisje of wel dan?" Ze zou het maar stom vinden als hij dat meisje heeft zitten volgen. Moet toch saai zijn? Iemand volgen gewoon om te kunnen... wel ja bloed drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Am I your trick or treat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I your trick or treat?   Am I your trick or treat? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Am I your trick or treat?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Town :: Nature :: Cemetery-