Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Who's online

Deel
 

 It's dark outside [Ace Raiden]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spike
Spike



PROFIELAantal berichten : 22
Leeftijd : 24
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 162
Soort: Vampire
Gezondheid: I'm kind of death

It's dark outside [Ace Raiden] Empty
BerichtOnderwerp: It's dark outside [Ace Raiden]   It's dark outside [Ace Raiden] I_icon_minitimedi aug 04, 2015 6:21 am

Zijn tanden werden groter en zonken in de nek van de weerloze vrouw. Ze ademde diep en geschokt in toen hij begon te drinken. Terwijl hij dronk verstomde haar luidruchtige gegil om hulp tot een schrille kreet. Hij haalde zijn tanden uit haar nek, maar bleef haar stevig vasthouden. Hij keek in haar ogen en zag de wanhoop die zich daarin afspeelde. Hij grijnsde, legde zijn handen rond haar hoofd en brak met een simpele beweging haar nek. Haar lijk viel op de vuile grond. Spike keek haar nog even grijnzend aan en liep weg, de steeg uit. Hij likte zijn lippen af en liep vrolijk neuriënd de straten door. Hij liep een bocht om en zag in een jongen in de steeg. Hij leunde met zijn schouder tegen de muur van een huis. ‘Zo laat nog buiten?, Weet je dan niet dat het hier gevaarlijk is?’ Zei hij alsof hij tegen een kind bezig was. Zijn gezicht stond op onschuldig ook al was er nog duidelijk bloed rond zijn mond te zien.

OOC:
- zijn kleren:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Raiden
Ace Raiden



PROFIELAantal berichten : 36
RPG SHEET

It's dark outside [Ace Raiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's dark outside [Ace Raiden]   It's dark outside [Ace Raiden] I_icon_minitimedi aug 04, 2015 7:21 am

×ACE RAIDEN
Hij zuchtte een beetje toen hij voelde dat het meisje in zijn hand kneep. Haar vragende blik beantwoordde hij met een lieve glimlach en hij kneep terug om over te komen als de goede kerel, maar hij had hier helemaal geen zin in. Hij had gewoon zin om haar tegen een muur te drukken en zijn tanden in haar nek te zetten. Helemaal niet op de manier die ze zou willen, daar deed hij niet aan. Hij voelde helemaal niets voor haar, dat wou ze wel, maar hij zou haar alleen tegen de muur willen duwen om zijn tanden in haar nek te zetten en haar bloed te drinken. Jammer voor haar, maar hij was niet zo een man van gevoelens. Hij heeft de vrouw van zijn leven gehad, en hij herinnerde haar nog amper. Niemand zou ooit zoals Kit zijn, dus dit meisje moest niet hopen dat ze van hem zou kunnen zijn. Hij trok haar mee een zijstraatje in en glimlachte naar haar. Het was een klein steegje, maar het was hier wel leuk. Niemand die hem bezig zou zien. Hij nam haar kin tussen zijn vingers en draaide haar hoofd een beetje naar één kant zodat hij bij haar nek kon. Hij kon niet eens meer horen dat ze zijn naam zei. Wel, die dat ze dacht dat de zijne was. Ze dacht gewoon dat hij Daniel heette. Hij keek gauw nog een keertje naar haar op en duwde toen zijn tanden in haar nek. Zijn ene hand hield haar hoofd opzij en de andere beekte haar mond. Jammer dat ze langer dan een week tijd met hem doorgebracht had, anders had hij haar laten gaan zodat ze in een vampier kon veranderen, maar nu moest hij haar doden. Omdat hij het niet over zijn hart kon krijgen om haar te vermoorden zoals zijn vader zijn moeder vermoord had trok hij van uit de zak van zijn sweater een geweer vandaan en zette dat tegen haar slaap. Hij haalde de trekker open en voelde hoe ze als een zak naar beneden viel. Hij liet haar los en veegde het bloed van zijn kin af en de spetters van zijn gezicht af. "But the shit that I've done with this fuck of a gun", mopperde hij terwijl hij het weer wegstak. Hij liep de steeg verder af, maar hield halt toen hij een kerel zag leunen tegen een muur.  ‘Zo laat nog buiten? Weet je dan niet dat het hier gevaarlijk is?’ Ace trok zijn wenkbrauwen op. "Oh, please, was het zo veel werk gevraagd om je kin proper te vegen?" vroeg hij op geërgerde toon. "Als een hunter je zo ziet ben je zo ingerekend." Zelf had hij zijn uiterste best gedaan al het bloed van zijn gezicht af te vegen, maar een roodorangje kleur was toch een beetje achtergebleven. Hij bleef even stil en knikte toen naar de kerel. "Fancy jas", zei hij toen. Gevaarlijk zei de kerel, huh? Hij was niet bang van hem. Het zou hem zelfs verbazen als hij wat te vrezen had van hem. Waarschijnlijk was hij niet eens zo oud als Ace. Hij trok zijn mondhoek gamuseerd op bij die gedachte. "Jij hebt duidelijk ook een mooi slachtoffer gevonden gehad."

OOC: En die van Acie~ Click
I'LL WAIT...FOREVER IF I HAVE TO.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spike
Spike



PROFIELAantal berichten : 22
Leeftijd : 24
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 162
Soort: Vampire
Gezondheid: I'm kind of death

It's dark outside [Ace Raiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's dark outside [Ace Raiden]   It's dark outside [Ace Raiden] I_icon_minitimewo aug 05, 2015 5:57 am

De man trok zijn wenkbrauwen op. "Oh, please, was het zo veel werk gevraagd om je kin proper te vegen?" Klonk op geërgerde toon. "Als een hunter je zo ziet ben je zo ingerekend." Spike lachte. ’Zodra een hunter mij ziet is ie dood’ Zei hij waarna hij met zijn duim het nog niet opgedroogde bloed van zijn kin afveegde, zijn duim naar zijn mond bracht en het bloed eraf likte. ’Jij bent anders ook niet proper, tenzij alle mensen een rode gloed op hun gezicht hebben’ Zei hij grijnzend, het onschuldige had hij al lang laten varen.

"Fancy jas" Zei de man na een tijdje. Spike knikte en bleef de man aankijken terwijl deze zijn mondhoek geamuseerd optrok. Wat was er nu weer zo grappig? Op momenten als deze wou hij echt dat hij Drusilla bij zich had. Zij wist altijd wat anderen dachten, voelden. Het feit dat ze gestoord was miste hij nog het meeste aan haar... "Jij hebt duidelijk ook een mooi slachtoffer gevonden gehad." ’Ja, en aan die knal van daarnet te horen heb jij er eentje verspilt’ Zei hij zich weer op de man richtend. Hij was er zeker van dat het schot van daarnet door de man veroorzaakt was. En dat dacht hij niet alleen omdat er op dit uur niet veel anderen in de buurt zouden zijn. ’Bloody hell, waarom zou je iemand neerschieten?’ Zei hij geërgerd. Hij had meer tegen zichzelf dan tegen de man gesproken en had dan ook even zijn ogen op de muur naast de man gericht. Hij richtte zijn donkerblauwe ogen weer op de man. ’Wel?...’
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Raiden
Ace Raiden



PROFIELAantal berichten : 36
RPG SHEET

It's dark outside [Ace Raiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's dark outside [Ace Raiden]   It's dark outside [Ace Raiden] I_icon_minitimedi aug 11, 2015 10:35 pm

×ACE RAIDEN
Hij had zijn wenkbrauwen opgetrokken, want kom op, serieus? "Oh, please, was het zo veel werk gevraagd om je kin proper te vegen?" had hij gevraagd op een geïrriteerde toon. "Als een hunter je zo ziet ben je zo ingerekend." De kerel tegenover hem lachte. ’Zodra een hunter mij ziet is ie dood’, zei hij en veegde zijn kin af. Hmm, mooi dat deze kerel daar zo veel vertrouwen in had, maar Ace wist wel dat je op moest passen voor hunters. Hij bleef hem doodserieus aanstaren terwijl de blonde man zijn duim aflikte. ’Jij bent anders ook niet proper, tenzij alle mensen een rode gloed op hun gezicht hebben.’ Ace trok zijn rechtermondhoek een beetje omhoog zodat hij een halve lach op zijn gezicht had. "Niet proper, maar je kan niet zeggen dat het me minder knap maakt", reageerde hij, maar ging al snel verder door te zeggen dat hij een fancy jas aanhad. Hij glimlachte opnieuw en keek de man weer aan. "Jij hebt duidelijk ook een mooi slachtoffer gevonden gehad." Ace haalde een hand door zijn haar. ’Ja, en aan die knal van daarnet te horen heb jij er eentje verspilt.’ Hij kapte de beweging af en hield zijn hand nog even in het haar achterop zijn hoofd, een klein beetje geschrokken door wat de man zei, maar dat liet hij niet merken. Hij haalde zijn hand uit zijn haar en stak beide handen in zijn zakken. ’Bloody hell, waarom zou je iemand neerschieten?’ Ace haalde zijn schouders op. ’Wel?...’ Ja, waarom? Hij had er een heel erg mooie uitleg voor, ahum. "Wel, als ik haar laat leven dan veranderde ze ook in een vampier en kunnen hunters haar vinden en als ze haar uithoren, weten ze dat ik haar heb doen veranderen. Dan komen ze achter mij aan, dus ik dood haar. En ik dood niet door hard te bijten", zei hij. Ergens moest hij Celestia danken voor dat over hunters, maar hij zou haar nooit echt gaan bedanken. "Want, eh, dat is een lange uitleg. Dus schiet ik m'n slachtoffers maar neer. Mooi toch?" ging Ace verder en hij keek vrolijk bij de laatste twee woorden.
I'LL WAIT...FOREVER IF I HAVE TO.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spike
Spike



PROFIELAantal berichten : 22
Leeftijd : 24
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 162
Soort: Vampire
Gezondheid: I'm kind of death

It's dark outside [Ace Raiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's dark outside [Ace Raiden]   It's dark outside [Ace Raiden] I_icon_minitimedo aug 13, 2015 5:16 am



"Damn right I'm impure! I'm as impure as the driven yellow snow."


De man haalde zijn hand door zijn haar, maar stopte deze beweging en liet zijn hand op zijn achterhoofd rusten toen Spike over het geweerschot van net begon. De schok die maar voor een seconde in de ogen van de man te zien waren zorgde dat Spike even een mondhoek in een halve grijns optrok. De man stak zijn handen in zijn zakken en haalde zijn schouders op. "Wel, als ik haar laat leven dan veranderde ze ook in een vampier en kunnen hunters haar vinden en als ze haar uithoren, weten ze dat ik haar heb doen veranderen. Dan komen ze achter mij aan, dus ik dood haar. En ik dood niet door hard te bijten", Spike keek de man even aan. Dit kon hij niet menen: hij wou zelf niet doden? Ha, natuurlijk moest hij weer een gesprek met de grootste vampiersukkel ooit beginnen. "Want, eh, dat is een lange uitleg. Dus schiet ik m'n slachtoffers maar neer. Mooi toch?" Ging de man vrolijk kijkend verder. Ja, oké, dus dit was zijn fantastische uitleg? ’Wanker’ Zei hij met een grijns. ’Dus dat is jouw geweldige uitleg?... Raar dat je de prijs voor grootste sufkop nog niet gekregen hebt’ Hij maakte zijn schouder los van de muur zodat hij nu recht voor de man stond. ’En als je wilt dat de hunters je niet vinden…’ Hij boog naar de man toe terwijl hij sprak, ’dan kan je beter stoppen met zoveel lawaai te maken. Er zijn nog altijd betere alternatieven: nek breken, martelen tot de dood, verdrinken…’ Zei hij op zijn vingers tellend, bij zijn duim beginnend, ’en allemaal zijn ze minder opvallend dan dat geluid van je dat tot in China te horen is’ Ondertussen was hij terug naar achter gebogen en stond hij de man uitdagend aan te kijken. ’En ik weet wat ze tot in China horen, ik ben er geweest’ Hij grijnsde en stopte even met praten, de man tijd gevend om na te denken. ’Weet je trouwens hoe belachelijk het klinkt als een vampier zegt dat hij niemand wil doden door te bijten?’ Hij ergerde zich altijd dood aan de sukkels die dachten dat ze beter waren dan andere vampiers, die dachten dat ze onder hun instincten uit konden komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

It's dark outside [Ace Raiden] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's dark outside [Ace Raiden]   It's dark outside [Ace Raiden] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

It's dark outside [Ace Raiden]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ace Raiden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Town :: The Streets-